Interview met Erik de Vries, EnzoSystems

In 2008 was Erik de Vries van EnzoSystems op zoek naar een partij met kennis van zaken die met SolidWorks werkte en zeer flexibel was. Hij trof naar zijn mening een leverancier zonder gelikte verkopers maar met een no-nonsense instelling. Een partner die niet in hokjes denkt en waarmee de communicatie altijd als zeer prettig wordt ervaren. De reisafstand tussen Almere en Eersel is daarom minder en probleem en wordt verder ruimschoots gecompenseerd door het bourgondische Brabantse ontvangst.

Inmiddels vele gezamenlijke projecten verder voelt dit nog steeds zo. Ondanks verdere professionalisering en groei slaagt Driessen erin nimmer hiërarchisch ingericht te zijn.

Een volgende stap

Onlangs is er gezamenlijk een volgende stap gezet. Complete behuizingen voor ticketautomaten zijn voor-geassembleerd aan EnzoSystems geleverd. “Het heeft ons geleerd dat het uit handen nemen van een (deel van) het assemblageproces door beide partijen strak geregisseerd moet worden. Dit kost wat energie maar brengt uiteindelijk ook veel voordelen”, geeft Erik aan. De grootste voordelen liggen in het feit dat er minder volume wordt aangeleverd, eventuele fouten eerder in het proces kunnen worden onderschept en dat een gedeelte van de inkoop(kosten) worden verplaatst naar ons als leverancier.

Als we naar een overall cijfer vragen geeft Erik ons een mooie 8,5. Een 10 is foutloos en bestaat niet aangezien fouten maken menselijk is. Maar zolang we de performance leveren zoals hij van ons gewend is zal de samenwerking nog jaren duren geeft hij aan.

EnzoSystems zelf is al jaren actief in de hotelmarkt voor self-service check-in systemen. Vooral na deze tijden van pandemieën lijkt ons dit een mooie ontwikkeling! Wij zijn dan ook trots dat wij hier als toeleverancier een bijdrage aan kunnen blijven leveren.

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op voor de mogelijkheden.