Interview met Sander van der Putten, Eurotempest
Eurotempest is leverancier van onder andere werkstations, laptops, monitoren, printers en andere randapparatuur. Zij leveren met name producten en diensten aan gekwalificeerde defensie- en overheidsklanten. Wij spraken Sander van der Putten, hij is al enkele jaren inkoper voor Eurotempest. Hem is gevraagd naar de verwachtingen die hij vooraf had van ons als leverancier en de ervaring die hij tot dusver heeft met Driessen.
Hoe is de samenwerking tussen Eurotempest en Driessen begonnen?
In april 2021 werd ik benaderd door Bauke via LinkedIn. Hij stelde voor om eens kennis te maken en te kijken of we iets voor elkaar konden betekenen. In eerste instantie heb ik dit even geparkeerd, maar niet lang daarna heb ik toch contact opgenomen met Bauke. Wij waren destijds namelijk op zoek naar een nieuwe leverancier voor onze server-racks. Dit is voor ons al een aantal jaar een onderdeel van onze productie wat niet goed van de grond wilde komen. Driessen heeft bij de uitwerking van het product zeer goed meegedacht. Hierdoor hebben we erna ook direct een vliegende start gemaakt. Hierna hebben we Driessen ook kennis laten maken met onze overige producten, zoals computer behuizingen en laptop behuizingen. De productie hiervan bleek voor Driessen ook geen enkel probleem.
Welk project of product is u het meest bijgebleven?
Dit zijn dan toch wel de server-racks. Driessen heeft heel actief meegedacht bij hoe de productie zo efficiënt en economisch mogelijk ingezet kon worden. Bauke heeft destijds meerdere keren met ons om de tafel gezeten om te kijken hoe we dit proces konden optimaliseren.
Had u twijfels voordat u met ons zaken ging doen?
Nou eigenlijk heb ik niet echt twijfels gehad over de samenwerking met Driessen. Het gevoel dat ik bij het bedrijf had en heb was meteen goed. Ik moet wel toegeven dat ik enigszins wat sceptisch was toen Bauke zei: “Als wij een levertijd afgeven dan komen wij die altijd na!” Ik dacht: “ja, ja dat heb ik eerder gehoord”, maar ik moet eerlijk toegeven Driessen staat inmiddels binnen Eurotempest bekend als zeer punctueel. De levertijden worden altijd nagestreefd en ook de aantallen kloppen altijd.
Een goede samenwerking gebouwd op wederzijds vertrouwen
Hoe is uiteindelijk uw ervaring met onze diensten?
Wij zijn zeer tevreden over het afwerkingsniveau en de algehele kwaliteit van de producten die Driessen levert. Onze laptop en computer behuizingen staan bij onze klanten op het bureau. De afwerking bij deze producten is dus heel erg belangrijk, want zij zitten er met hun neus bovenop. Hierin is te zien dat Driessen echt tijd besteed aan de afwerking.
Wat heeft de samenwerking opgeleverd?
De structuur en netheid waarmee Driessen produceert levert ons veel duidelijkheid en rust. Wanneer wij een order inzetten bij Driessen, weten we dat we van de levertijd uit kunnen gaan. Hier kunnen wij dan onze productie weer op aanpassen. Daarnaast weten we ook dat de aantallen gewoon kloppen. Deze twee aspecten creëren al veel rust bij onze productieplanning. Naast dat wij heel tevreden zijn over de levertijden en afspraken geven onze productiemedewerkers ook aan dat de producten van Driessen heel fijn te verwerken zijn in ons productieproces omdat alles gewoon goed past.
Zou u ons bij een ander bedrijf aanraden?
Ik zou Driessen zeker aanraden bij andere bedrijven. Vanwege de betrouwbaarheid en structuur waar mee Driessen te werk gaat. Daarnaast ook vanwege de netheid, korte lijnen en de heldere communicatie. Wanneer Driessen iets niet kan beloven dan wordt dat altijd eerlijk benoemd. Hierdoor weten wij als bedrijf ook waar we aan toe zijn en kunnen wij hierop anticiperen. Als ik Driessen een cijfer zou moeten geven zou ik hen een 9 geven. Ik hoop dat wij nog lang zaken met elkaar mogen blijven doen!
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?
Neem contact op voor de mogelijkheden.